Halaman

Selasa, Maret 20, 2012

Renungan : Do'aku Kepada Allah


Ya Allah...
Aku mohon pada-MU..Kembalikan kemanisan iman dalam diriku.
"Kemanisan yang pernah Kau berikan padaku.
"Kemanisan yang telah Engkau ambil dariku..Atas kejahilanku yang berulang kali ku lakukan..

Ya Rabbi....
"Yang Maha Pengasih,Maha Penyayang..
"Lindungilah aku,
"Payungilah aku dengan sayap para Malaikat-MU.

"Peliharalah pandanganku YA.ALLAH..
"Peliharalah hatiku YA RABBI..
"Peliharalah diriku YA.Rahim..

Ya...Allah...ya robbku...
Penuhilah hatiku dengan Cinta & Rindu.
Cinta & Rindu pada-MU & Rasul-MU.
Cinta & Rindu pada bisikan kalam-MU.
CINTA & RINDU kembali pada-MU...YAA Rabbi..

""""Engkau yang maha meneguhkan..
"""Teguhkanlah aku dalam ketaatan kepada-MU.
"""Peliharalah aku dari Berbagai Maksiat.
""Jadikanlah setiap perkara dan tiap urusan urusanku dalam kebaikan..sampai mati...Aamiin

Tidak ada komentar:

Posting Komentar